27 Ağustos 2014 Çarşamba

Duvar Anahtarlığı yapımı

Yazlık ev için anahtarlık yapımı projemi bugün nihayet sonuçlandırdım, tabii yine bir geri dönüşüm ile. Bakalit malzemeden boş bir kutu geçti elime..

Sağda ve solda gözüken çıkıntıları eriterek düzledim. Üzerine can simidi resmi ve welcome yazısını dekupaj tutkalı ile yapıştırdım.

Resim iyice yapışınca üzerine iki kat dekupaj tutkalı sürdüm. Bu tutkal kuruyunca şeffaf bir hal alıyor.
Tutkal kuruyup resim şeffaf bir hale gelince üzerine iki kat sprey vernik sürdüm.
Can simitlerinin tam ortasına anahtarları asabilmek için bir milyoncu diye tabir edilen yerlerden pakedini (içerisinde 12 tane var) 1 tl’ye alabileceğiniz vakumlu asacaklardan yapıştırdım.
Ve anahtarlığım hazır



duvar-anahtarligi-geri-donusum-fikirleri:)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...