22 Ağustos 2014 Cuma

Köpük kutudan saat

Eve sipariş üzerine getirilen pizzaları yolda soğumasın sıcak dursun diye beyaz bir köpüğün için koyuyorlar, biliyorsunuz.


                                                             geri-donusum-fikirleri-kutudan-saat-yapimi
 Pizzayı afiyetle yedikten sonra, bu kutuyu atmaya kıyamadım ve işe koyuldum.
Köpüğü önce gri sprey boya ile boyadım. Boyayı çeken köpük sanki yaldızlı boya ile boyanmış gibi hoş bir görüntüye kavuştu bana göre…
Sonra evin bir köşesinde duran bozuk klavyenin tuşlarını söktüm ve saat numaraları olarak köpüğün üzerine yapıştırdım. Sonra kadranı yerleştirdim ve işte sonuç..

                                                             geri-donusum-fikirleri-kutudan-saat-yapimi-

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...