10 Ekim 2014 Cuma

Pirinç tanesinden küpe yapımı

Pirinçten de küpe olur muymuş demeyin, ben yaptım oldu :) Kullanılmayan bir küpenin klips kısmını söktüm.
kupe-yapimi-taki-tasarim-ornekleri-1

Klipsin yuvarlak kısmını düzgünce zımparalayıp siyah sprey akrilik boya ile boyadım.

kupe-yapimi-taki-tasarim-ornekleri-2

Klipsin yuvarlak kısmını düzgünce zımparalayıp siyah sprey akrilik boya ile boyadım.

kupe-yapimi-taki-tasarim-ornekleri-3

Pirinç tanelerini gri parlak sprey boya ile boyadım. Pirinçlerin boyası kuruduktan sonra yapıştırıcı ile yıldız şeklinde klipsin üzerine yapıştırdım ve sprey vernik ile vernikledim.

kupe-yapimi-taki-tasarim-ornekleri-4

Bana göre yine atılacak malzemeden kullanılacak güzel bir şey çıktı ortaya :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...