1 Aralık 2014 Pazartesi

Kartondan dekoratif saat yapımı

Eyfel Kulesi temalı bu resmi inernette görünce dayanamadım ve saat yapmaya karar verdim. Önce 20 cm çapında kalın mukavva kestim.
kartondan-saat-yapimi-2
Yazıcıdan resmin çıktısını aldım ve düzgünce keserek mukavvaya yapıştırdım.
kartondan-saat-yapimi-3
Resmin üzerine resmi korusun ve kuruduktan sonra parlak bir görüntü versin diye dekupaj tutkalı sürüm.
kartondan-saat-yapimi-4
Tutkal kuruduktan sonra sprey vernik ile vernikledim ve saat mekanizmasını taktım.
kartondan-saat-yapimi-5
Sıra geldi masa üzerinde durmasını sağlayacak ayakları yapmaya. Evde mevcut olan mikadan ayakları kalıp olarak kullanıp mukavvanın üzerine çizdim.
kartondan-saat-yapimi-6
kartondan-saat-yapimi-7
Düzgünce keserek çıkarttım ve ahşap görünümlü yapışkanlı pvc kağıt ile kapladım.
kartondan-saat-yapimi-8
Model olarak kullandığım mikadan ayaklarda olduğu gibi birini altından diğerini üzerinden birbirlerinin içine geçmesi için oyuk açtım ve içi içe geçirdim.
kartondan-saat-yapimi-9
Saatimi ayaklara yerleştirdim ve dekoratif saatim masada yerini aldı…

kartondan-saat-yapimi-1

2 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...