1 Aralık 2014 Pazartesi

Kumaştan Tabak Yapımı

Evde artan güzel kumaşlarınız var ve ne yapacağınızı bilemiyorsanız şu son yaptığım çalışmaya bir göz atın derim.

 Kullanacağım kumaş bu, kenarları 15 cm. Bu kumaşı şimdilik kullanmayacağım…

kumas-sepet-dikimi-1

 Şeffaf dosya kapağını aldım. Üzerine 15 cm çapından ve 9 cm çapında iki daire çizdim.

kumas-sepet-dikimi-2
Sonra bu iki daireyi 16 çizgi çizerek birleştirdim.
Bu daireyi düzgünce keserek çıkarttım ve ters çevirdiğim kumaşın üzerine koyarak çizdim.
kumas-sepet-dikimi-3
Kumaşı daire şeklinde kestim ve daha önce kestiğim şefaf parçayı kumaşa yapıştırdım.
kumas-sepet-dikimi-4
Şekilde görünen 16 parçanın her birini sağından ve solundan delgeç ile deldim, sonra da her bir parçayı ortadaki daireye kadar kestim.
kumas-sepet-dikimi-5
Kumaşa uygun renkdeki ipi bir içeriden bir dışarıdan resimdeki gibi geçirerek ipi gerdirdim ve bittiği yerde fiyonk attım.
kumas-sepet-dikimi-6
kumas-sepet-dikimi-7
Kumaşdan tabağım hazır. Hem de sıkıldığım zaman yenisi ile değiştirme şansım var :)
kumas-sepet-dikimi-8
kumas-sepet-dikimi-9

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...